Produkterna på www.gepetto.fi säljs av Gepetto Oy med affärs-ID 1704391-2. Vi säljer produkter till privatpersoner över 18 år och till företag. Vi reserverar rätttill ändringar på pris och fraktkostnader. Vi förbehåller oss rätten att inte sälja till en kund som har återkommande avkastningar eller problem med betalningar .
Hur man beställer
Produkter beställs via kundvagnen. Fyll i alla dina uppgifter noggrant. Observera att du måste fylla i alla avsnitt och se till att acceptera leveransvillkoren för att komma vidare. När du har angett informationen kommer systemet att leda dig att betala för din beställning. Information om leveransens slutförande / avgång kommer att skickas till kunden via e-post när beställningen har levererats till Posten för leverans. Det är kundens ansvar att se till att informationen i beställningen är korrekt och att beställningen kan levereras med framgång. Produkter som beställs per brev levereras direkt till kundens brevlåda / låda, paket i form av Posti Express (Finland).
Alla beställningar kommer att bekräftas via e-post som anger priset på beställningen, fraktkostnaderna och de beställda produkterna. För att få en beställningsbekräftelse måste du ange e-postadressen för beställningen i samband med.
Om du inte vill beställa via webbshop kan du också göra en beställning via e-post (gepetto@gepetto.fi). Skicka oss följande information: namn, adress, telefonnummer, e-postadress och information om de produkter som ska beställas. Vi skickar bekräftelse och en faktura till din e-post.
Din beställning skickas efter att betalningen har betalats till vårt konto. Leveranstid Din beställning lämnar vårt lager inom 1-3 arbetsdagar, och vi kommer att rapportera undantag till den e-postadress som kunden tillhandahåller i vår beställningsinformation på vår webbplats. Om din produkt har bråttom, meddela oss när du beställer. Om du har en rejäl brådska, ring Anu +358 (0) 503765848.
Om produkten inte finns i lager av någon anledning, bör lagret vara slut. Men om produkten har gått ut innan informationen uppdateras i onlinebutiken, har kunden rätt att byta ut produktprodukten, få tillbaka dina pengar eller vänta på produkten.
Fraktmetod och fraktkostnader